Klacht: Onbereikbaar

Marie Van drunick op 27 maart 2023 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden proberen ik mijn abonnement op te zeggen maar wat ik ook probeer het lukt niet. Via de website waarop je kunt klikken voor een chat bericht of email verze nden werkt niet. Telefonisch contact heeft geen zin want via een antwoordapparaat word ik weer doorverwezen naar de website waar ik weer op dezelfde problemen stuit. Op mijn account vind ik evenmin een verwijzing naar het opzeggen van het abonnement. Zonder enige vooraankondiging is de prijs met 50% verhoogd. Ik vind dat onacceptabel. Overigens gebruik ik de service van mijndomein niet maar dat terzijde. Ik heb nmiddels 3 aanmaningen gekregen via de email maar daar kan ik dan niet op antwoorden want dat is dan weer een no reply adres.

Gewenste Oplossing:

Het annuleren van mijn abonnement met terugwerkende de kracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnDomein.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnDomein.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnDomein.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnDomein.nl

Heeft op 09 juni 2023 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag, Ook hier nog even een bevestiging dat alles al in maart 2023 met je afgehandeld is en de factuur gecrediteerd is. Fijne dag gewenst.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie Van drunick