Klacht: Niet meer kunnen inloggen in de email box

[email protected] op 01 juli 2023 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Huizen, 1 juli 2023

Afdeling klachten,

Het is niet mogelijk om bij mijn email adres [email protected] in te loggen met het wachtwoord.
Ik hierover maandag al de melding gekregen wops een fout er wordt een mail naar de service afdeling gestuurd.
Tot op heden kan ik niet inloggen en moet mijn mail dringend controleren.
S.V.P. snel een oplossing.

J.P.Al
0621892626

Mijn email zo spoedig mogelijk kunnen bekijken. vervolgens overstappen naar een andere hostingbedrijf.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnDomein.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnDomein.nl in behandeling genomen

Bericht van MijnDomein.nl

7 maanden geleden - Goedemorgen, we zien je tickets van 1 juli staan, mijn collega gaat naar je e-mail kijken en zal dit per je alternatief opgegeven e-mailadressen communiceren.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

7 maanden geleden - Het is echt dramatische de service bij mijndomein. Zit midden in een vastgoed aankoop in Frankrijk werkt inmiddels mijn email al 7 dagen niet! Wat is jullie adres in Lelystad dan kan ik dijmdomein schriftelijk in gebreken stellen. Ben nu dus alleen bereikbaar via [email protected] of 0621892626

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnDomein.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnDomein.nl

Heeft op 06 juli 2023 om 09:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]