Klacht: Niet luisteren en facturen met incasso’s

op 21 mei 2019 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijndomein luister niet naar de klant. Wij betalen de rekening van 2 facturen ( 2 weken geleden). Deze worden terug gestort, dan ontvang ik via Bos incasso een openstaande schuld van de bedragen die zijn terug gestort.
Vandaag ontvang ik een mail van LAVG Deurwaarder kantoor van een niet bestaand bedrijf dat ik opeens € 420 moet betalen. Het bedrijf bestaat niet eens!
Er is geen communicatie! Geen terugkoppeling! Geen gehoor!

Ze communiceren nergens over ook niet over de verhuizing etc…

Ik heb twee weken in hun portal aangegeven dat ik alles wil verhuizen naar een andere webhosting partij en kreeg GEEN verhuiscode om te verhuizen. Geen enkele reactie!

Gewenste Oplossing:

Niet maar dan ook niets!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thesippies