Klacht: Krijg geen telefonisch contact

BvanderP op 10 mei 2024 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Al meerdere malen contact gezocht via een service ticket; chat is helaas offline gehaald, met het verzoek om contact te hebben over betaalgegevens die blijkbaar (opeens) niet goed blijken te zijn.
Het lijkt mij al weken niet op reactie te krijgen…

Ik zou blij zijn als ze mij zouden (terug)bellen.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnDomein.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MijnDomein.nl in behandeling genomen

Bericht van MijnDomein.nl

1 maand geleden - Goedemorgen, ik heb zojuist ook nog geprobeerd te bellen maar geen gehoor gekregen, Mochten er onduidelijkheden zijn aan deze situatie of vragen over het eerdere bericht wat via klacht.nl naar je gestuurd is dan hoor ik het graag.

MijnDomein.nl

Heeft op 13 mei 2024 om 12:07 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnDomein.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BvanderP

Heeft op 13 mei 2024 om 12:58 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Is het mogelijk mij nog een keer te bellen? Als het kan niet met een Anoniem nummer zodat ik kan terugbellen mocht ik in bespreking zitten.

Bericht van MijnDomein.nl

1 maand geleden - Goedemiddag, Wij hebben geen telefonische klantenservice. Dus als wij bellen gaat dit via ons ticket systeem of onze prive telefoonnummers en die zijn afgeschermd. Kun je aangeven waar er nog onduidelijkheid over is aangezien we al in meerdere berichten uitleg hebben gestuurd waarom het dit keer mislukt is om automatische af te schrijven doordat er geen verbinding met Adyen gekomen is. Dit kan altijd een keer gebeuren maar is voor andere facturatie rondes niet mislukt aangezien we elke week onze domeinnamen factureren. En bij de ronde van afgelopen weken na 23 april 2024 zijn er geen problemen geweest.

Bericht van MijnDomein.nl

1 maand geleden - Goedemorgen, Fijn dat we telefonische contact hebben gehad en dat het nu opgelost is. Fijne dag.

Reactie van de melder van de klacht BvanderP

1 maand geleden - Prettig om iemand gesproken te hebben en uitleg gekregen te hebben over wat de oorzaak geweest is.

Alle klachten die gemeld zijn door BvanderP