Klacht: geen factuur gekregen of melding om domein te verlengen

op 23 februari 2019 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik kreeg vandaag, 23 februari een email met de mededeling dat er 2 domeinen betaald moeten worden, wordt deze week afgeschreven.
De afgelopen maand heb ik geen factuur ontvangen, ook heb ik geen reminder ontvangen om te verlengen of op te zeggen.
Bij de meeste providers gebeurt dat namelijk wel !
Nu wil ik opzeggen en kan dat pas voor 2020 ?

Ik wil bij deze dus gewoon op kunnen zeggen !
Mijns inziens krijg je altijd ruim van tevoren de melding dat er een factuur aan gaat komen en ruimschoots de tijd om op te zeggen.
Deze domeinen heb ik niet gebruikt, en zit er nu een extra jaar aan vast. Op deze manier vind ik het geldklopperij met het lokken van mensen van 1,- per jaar …

Mijn Domein, ik stop bij jullie .. Ik zet mijn website wel over bij One.com, daar krijg ik wel de gelegenheid om op te zeggen en tijdig een notie van een nieuwe factuur.

als de 2 domeinen opgezegd zijn, en ik een creditnota krijg, want ik vind het onterecht als ik deze facturen moet betalen!
Dit is onterecht zaken doen !!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra Langeveld