Klacht: Geen factuur; Geen reactie na contactverzoek; wel incassobureau ondanks willen betalen

op 06 mei 2014 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb meerdere domeinen geregistreerd bij mijndomein.nl. Nu kreeg ik onlangs een brief dat er 3 herinneringen verstuurd waren en nu €10,- administratiekosten in rekening gebracht waren. Dit op een hoofdsom van €18,-

Als ik inlog op mijn accounts dan kan ik deze facturen niet vinden dus heb via support een bericht gestuurd dat ik wel wil betalen maar geen factuur kan vinden. In een automatische reactie kreeg ik dan ook te horen dat er geprobeerd word binnen 1 dag te reageren. Echter een reactie kwam nooit.

Na circa 2 weken kreeg ik opeens een brief van intrum justitia en loopt het zo hoog op dat ze dreigen met de rechtbank als ik niet betaal.

Nu heb ik alle wil en bereidheid om te betalen en heb zelf getracht contact op te nemen maar krijg niet eens reactie.

Ik wil de hoofdsom per omgaande betalen indien ze een kopie factuur opsturen.

De onnodige extra kosten wil ik niet betalen omdat ik zelf contact heb gezocht maar de mogelijkheid niet krijg om te betalen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door friso77