Klacht: Domeinnaam opgezegt (toch automatisch verlengt)

op 18 januari 2019 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Vorig jaar heb ik voor een crowdfund (medische gronden)
actie 2 domeinnamen geclaimd, ik heb ze tijdig opgezegd per post. Mijn Domein is niet te bereiken per telefoon, en de domeinnamen werden zonder aankondiging alsnog verlegt.

( de eerste keer kosten ze 1 euro, nu 18 euro)

Het wrange is dat ik bij de levenseindekliniek loop en helemaal niet tijd aan deze onzin wil besteden, maar ik vertik ook om te betalen omdat ik gewoon hebt op gezegd, bewijs het maar, zegt mijn domein, tja hoe dan? dan heb je pech!.. Fatsoenlijk communiceren lukt niet, het telefoonnummer van mijn domein is onbereikbaar, en de ticket service is ingewikkeld en reacties blijven dikwijls uit, alleen als men geld nodig heeft weten ze de klant de vinden. Het is echt om te huilen

inmiddels dreigt met met incasso buro’s en deurwaarders.

Een excuus voor het ongemak en schadeloos stelling voor alle gedonder lijkt me hier wel op zijn plaatst.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soar