Klacht: mijn bestelling niet thuis gekregen

Iskra op 17 juni 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben twee verschillende dagen thuis gebleven om mijn bestelling te kunnen ontvangen. Ik heb de bestelling nooit thuis gekregen, DPD heeft niet eens de moeite genomen om langs mijn adres te gaan. De eerste keer werdt mijn pakket direct bij een winkel geleverd. Ik moest er naar toe gaan om deze op te halen. Ik heb hierover gebeld. Ik zou het pakket alnog thuis moeten krijgen. Dat is ook niet gebeurd. Mijn pakket ligt nu in een winkel in Rijswijk en ik woon in Den Haag. Hoe kan dat, heb ik geen idee.

Ik wil mijn pakket met pakketnummer 05135890970079 morgen, 18 juni 2018 in de middag thuis geleverd krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 19 juni 2018 om 13:45 geantwoord

Bericht van DPD

3 jaren geleden - Hallo Iskra, ik krijg nog een reactie van de transport: Het pakket wordt dus nog bij je geleverd. Hi, dit pakket word vandaag opgehaald bij de willemstraat 13 en terug gebracht. Het word morgen aangeboden op de juiste adres: Adresgegevens klopt namelijk niet. De postcode komt niet overeen met de straatnaam. Zie bestemmingsadres! De word bij mij ingeleverd en gaat met de juiste tour mee morgen. Vriendelijke groeten, Maria

Iskra

Heeft op 19 juni 2018 om 15:38 geantwoord

Dag Maria,
Dank voor jouw bericht. De chauffeur is helaas niet geweest. Het gebeurt mij niet voor de eerste keer. Wie zal mijn reiskosten dekken om vanuit Den Haag naar Rijswijk toe te gaan?

Iskra

Alle klachten die gemeld zijn door