Klacht: Melding wijziging route

op 22 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer, mevrouw,
Vorige week hadden wij een retour Berlijn geboekt vertrek vanaf Schiphol, overstap op Hilversum en Berlijn eindstation met de IC144. 14april heen en 17april terug.
Heen verliep perfect.
Op de terugreis 1 minuut voor de aankomst Hilversum werd er omgeroepen dat de stop op Schiphol niet mogelijk was vanwege werkzaamheden. Situatie schets. Jassen aan, koffers uit het rek, wachtend bij de uitgang komt de stem die dit meedeelt. Wat doe je dan….veel tijd om na te denken heb je niet want de trein remt al. Deze situatie is bijzonder ongemakkelijk en hadden ze dit geen kwartier eerder kunnen geven. Veel mensen ( en touristen ) waren in de stress. Kortom we waren niet blij met deze actie.

Gewenste Oplossing:

Eerder melden van wijzigingen in de route.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Van rijswijk