Klacht: ergenis

leen vink op 12 maart 2023 over Maybelline New York in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag,
ik heb een flesje Eraser gekocht omdat het mij handig lijkt met een sponsje op de top.
nadat ik een half uur bezig bent geweest om de verpakking eraf te halen krijg ik geen make-up in het sponsje
mijn geduld is goed op de proef gesteld en ben er nu klaar mee

vriendelijke groet mevr Vink

Gewenste Oplossing:

vergoeding of een ander product
ik gebruik nl veel van Maybelinne

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Maybelline New York over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Maybelline New York in behandeling genomen

Bericht van Maybelline New York

6 maanden geleden - Beste mevrouw Vink, Dankjewel voor je bericht via Klacht.nl over de Eraser concealer van Maybelline. Wat fijn dat je onze producten gebruikt. Wat jammer om te lezen dat het lastig is om de concealer naar boven te krijgen. We adviseren je om ongeveer 20-30 keer aan de rode huls te draaien (net onder het sponsje). De concealer komt dan langzaam omhoog en zal in het sponsje verschijnen. Wanneer dit niet lukt, dan is het draaimechanisme defect en dan willen wij de concealer graag omruilen. We wensen je veel succes en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Maybelline

Alle klachten die gemeld zijn door leen vink