Mijn Klacht:
Ik heb op 20 april een tas bij lucardi gekocht in Lelystad voor 14.99. Na een week was de tas al stuk(27 april). Ik woon zelf in Dordrecht en niet in Lelystad. Ik werk fulltime dus ik had niet 123 de tijd om naar de lucardi in Dordrecht te gaan. 12 mei ben ik langs geweest bij de lucardi om mijn tas te laten zien. Het bonnetje ben ik kwijt geraakt , maar ik kon wel op mijn ING app laten zien dat ik op 20 april die tas voor 14.99 heb gekocht in Lelystad. Bij de lucardi in Dordrecht kreeg ik te horen dat ik maar terug moet gaan naar Lelystad omdat ze dat niet op hun computer konden zien terwijl ze nog genoeg tassen hadden liggen. Ik vind het belachelijk dat ik helemaal terug moet naar Lelystad. Ik ben dan nog meer geld kwijt dan dat die tas kostte. Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt en ik vind dat je gewoon bij elke lucardi winkel een product hoort terug te kunnen brengen. Ze vonden dat ik eerder contact had moeten opnemen, maar dan nog vind ik dat een tas niet zo snel hoort stuk te gaan.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg of mijn tas mag omruilen in Dordrecht.
