Mijn Klacht:
In 2021 heeft mijn man een ring voor mij gekocht met allemaal kleine diamantjes. Ring kostte €600,-. 2 jaar later, net nadat de garantie was verlopen, was er een steentje uit de ring gevallen. Heel vervelend, maar kan een keer gebeuren. Ik ben teruggegaan naar Lucardi en ze konden er een nieuw steentje in laten zetten, maar ik moest wel betalen want de garantie van 2 jaar was immers verlopen. Ik kreeg wel een korting op het nieuwe steentje. Een paar maanden later viel er weer een steentje uit. Ik ben weer teruggeweest naar de winkel en dit keer viel het nog binnen de garantie van het nieuwe steentje dus is het gratis gerepareerd.
Maar nu is er voor de DERDE keer een steentje uitgevallen! Ik heb Lucardi gemaild met een klacht en alles uitgelegd. Ik wilde graag mijn geld terug of een andere ring want ik heb geen vertrouwen meer in deze ring. Het enige wat ik terugkreeg was: wat vervelend, je kunt het best naar de winkel gaan. Dus ik weer naar de winkel, daar heeft de medewerker foto’s gemaakt van de ring en naar haar leidinggevende gestuurt. Ik werd een paar dagen later teruggebeld dat ze niks konden doen want garantie voorbij. Ze kon me wel aanbieden hem nog een keer te laten maken. Dus ik weer naar de winkel, en ook die medewerkers moesten het eerst voorleggen aan hun leidinggevende en raad eens: Ze konden hem niet nog eens kosteloos laten maken want dat hadden ze al eens gedaan. Het was nu wel klaar met de garantie. 🙁 Uiteindelijk toch maar besloten om het dan maar op eigen kosten te laten repareren want anders kan ik hem net zo goed weggooien. Als er een steentje uit is zit er namelijk een scherp puntje aan de ring waardoor ik makkelijk aan kleding blijf haken of mezelf/mijn kind kan verwonden.
Hij wordt nu gerepareerd dus ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor er weer een steentje uitvalt.
Ik vind het gewoon enorm teleurstellend dat Lucardi totaal niet klantvriendelijk is of meedenkt. Het is een ring van 600 euro. Dan mag je toch verwachten dat de ring een heel leven meegaat? Of op zijn minst jaren. Nu heb ik na 2 jaar al telkens problemen met de ring. Ik heb het gevoel dat Lucardi de schuld bij mij legt. Maar ik doe niks raars met de ring, behalve hem dragen. Ik heb de ring van mijn man gekregen en hij is mij heel dierbaar dus ik ga er zuinig mee om maar nu geeft de ring mij alleen maar stres.
Waarom kan Lucardi niet gewoon toegeven dat deze ring wellicht niet zo goed in elkaar zit of geproduceerd is. Dan zouden ze een tevreden klant hebben gehad maar omdat ze zich zo vast houden aan de ‘garantie’ ben ik nu enorm ontevreden en ga ik nooit meer in mijn hele leven iets kopen bij lucardi.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug en als dat niet kan dan een nieuwe ring van dezelfde waarde. En anders op zijn minst een kosteloze reparatie elke keer als er weer een steentje uitvalt.