Klacht: slechte kwaliteit

dj88 op 15 augustus 2014 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni heb ik met mijn vriend relatie ringen gekocht in lucardi. De binnenkant en rand zijn van zilver. De buitenkant is van goud.

Toen we in Kroatië waren hebben we de ringen 18 augustus aangedaan. Wat bleek is dat het goud van de ring van mijn vriend dof werd en beschadigd. Daarnaast werd die zilver bij hem zwart. Aangezien we 4 dagen later onze relatie gingen vieren met mijn familie, moesten we gouden ringen kopen.
We zijn vorige week naar lucardi geweest. Mijn vriend heeft te kennen gegeven dat nieuwe ringen niet nodig zijn. Ik kreeg net een telefoontje van lucardi met de mededeling dat er een nieuwe ring voor hem klaar ligt. Ze willen geen geld terug geven. Ze zeggen dat er weinig kans is op een waardebon.

We willen onze geld terug.

Ik vind de klantenservice echt beroerd en triest. Slechte producten geven aan mensen maar geen geld terug geven of een waardebon. Jullie horen jullie klanten tevreden te houden. Jullie klanten gooien letterlijk geld weg!!!!

Gewenste Oplossing:

We willen geen nieuwe ringen. We hebben al nieuwe ringen van goud van goede kwaliteit! !!! We willen geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door