Klacht: probleem bij ruilen van product.

op 13 september 2019 over Lucardi in de categorie Juweliers

Donderdag middag een ring gekocht bij Lucardi in winkelcetrum Alexandrium. Vond de ring eigenlijk een beetje te groot vallen dus ben ik vrijdagmiddag langsgeweest met de bon en de gedragen ring (1 minuutje om mn vinger gebleven om het te passen.). Ik wilde de ring ruilen maar dit kon niet. Mevrouw vond dat er krasjes op zaten. Ik heb aangegeven dat ik geen krasjes zag en vroeg mevrouw het te laten zien aan mij want volgens mij was dit niet het geval. Mevrouw zei op een heel bot manier dat het gewoon niet geruild kon worden en lachte me uit. Want op de bon staat dat je het met bon mag ruilen binnen 14 dagen. blijkbaar kon het niet. Maar ik neem aan dat je iedere ring eerst moet passen voordat je het koopt. Dus dan moet er op de bon staan dat geen enkel ring geruild mag worden. Personeel ging erg tekeer ik vind dat je je klanten tevreden moet houden. Ookal kan je er niks mee verwacht ik tenminste wel respect en een professionele houding. Ik ben met een zware teleurstelling de winkel uitgelopen en de maar daar gelaten want de bon is toch niks waard.. IK BEN GEWOON OPGELICHT DOOR EEN STELLETJE ONBESCHOFTE DAMES.

VRIJDAG 13 SEPTEMBER 2019 OM 14.20

ik ben tevreden als ik mijn ring kan ruilen. Anders wil ik mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ay5enur