Mijn Klacht:
Op 19/12/22 heb ik een gouden kettinkje online besteld. Op 20/12/22 heb ik het pakketje ontvangen. Tot mijn verbazing zat er geen kettinkje in het doosje. Ik heb gelijk Lucardi gebeld en heb dit aangegeven. Ze gaf aan dat ik een formulier in moest in vullen die zij zou toe sturen. Dit heb ik gedaan.
Als antwoord kreeg ik te horen dat zij het kettinkje in het doosje hadden gedaan. Ik kreeg een foto met een doosje met het kettinkje er naast en gaven aan dat het voor hun klaar was. Ik heb gelijk weer gebeld en gaf aan dat ik het kettinkje echt niet heb gekregen. Ook gaf ik aan dat ik een foto wilde hebben dat het doosje voor mij was bestemd en dat het kettinkje in het doosje zat. Ook heb ik dit per mail aan gegeven. Op deze mail heb ik geen antwoord gekregen. Ik had voor achter af betalen gekozen en heb uiteraard het kettinkje niet betaald. Ik heb al wel een rekening gekregen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik de rekening van het kettinkje niet hoef te betalen die ik niet heb gekregen. Het gouden kettinkje koste 99,00 euro