Klacht: Medewerkster was ronduit onbeschoft !

Ellen Rijnders op 07 juli 2023 over Lucardi in de categorie Juweliers

Vrijdag 7 juli bij Lucardi Heyhoef (geholpen door leidinggevende Yasmina) 2 horloges gekocht waarvan 1 met schakels. Deze was te groot , er moesten 2 schakels tussenuit. Het lukte haar echter niet en zij moest tel hulp inschakelen. Inmiddels was er al een uur verstreken want zij hielp steeds andere klanten tussendoor.
Na ruim 2 uur geduldig er op gewacht te hebben vroeg ik heel normaal hoe lang het nog ging duren…nou toen werd zij ineens heel kwaad en reageerde heel onbeschoft. Toen ik zei dat ik hier niet van was gediend en dat ik een klacht zou indienen werd ze nóg bozer en zei letterlijk je doet maar, jij bent niets. Ik vind dit echt niet kunnen en hoop dan ook dat deze dame hier op aangesproken zal worden. De koop van beide horloges heb ik uiteraard terug gedraaid na zo’n klantonvriendelijke houding…hier koop ik echt nooit meer iets ! Met mij zijn 2 andere klanten de winkel uit gelopen…zij waren zeer geschrokken van de agressieve houding van de medewerkster. Dit kost dus duidelijk klanten !!

Ik verwacht op zn minst een excuus van de betreffende medewerkster !

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Rijnders