Klacht: Retournerenbeschadigd artikelfoutieve prijs

op 14 juni 2019 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Een bestelling van meerdere artikelen gedaan. Op de website stond 1 artikel met 50% korting, echter bleek ik het volledige bedrag te hebben betaald zag ik nadat ik de bestelling had gedaan. Via het contactformulier hier een vraag over gesteld, geen reactie. Het artikel bleek bij bezorging anders dan verwacht dus wilde ik het sowieso retourneren. Een ander artikel bleek beschadigd bij levering. Samen met een jas die te groot was deze artikelen geretourneerd zoals op de website wordt beschreven. Ik hoorde helemaal niets van een bevestiging dus gemaild. Het antwoord was dat i de track en tracé goed moest bewaren en het bedrag binnen 14 werkdagen op mijn rekening zou staan, die termijn is nu ruim verstreken. Vorige week gemaild, geen reactie, deze week gemaild, geen reactie. Echt onacceptabel en erg on klantvriendelijk.

Excuses en het bedrag van de artikelen die ik heb geretourneerd terug op mijn rekening en het vergoeden van de retourkosten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lots of goodies over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Bericht van Lots of goodies

1 maand geleden - Hoi Lindy, Allereerst onze excuses voor de late reactie. Uw mail is in een verkeerde mailbox terecht gekomen. Het bedrag is uiteraard gecrediteerd en de verzendkosten hebben wij ook vergoed. We hopen dat het hiermee opgelost is. Liefs Team Lots of Goodies

Alle klachten die gemeld zijn door Lindy van den Heuvel