in 2010 glasvezel aangevraagd bij lijbrandt echter niet gelijk laten activeren, op 16 december 2011 wil ik het laten maar alles moet nog aangesloten worden.
echter tot op heden van niemand iets gehoord, mail wordt niet op gereageerd en als het... Lees meer
mijn zoon heeft schyzofrenie
hij is benaderd om een abonnement te nemen op tv en telefoon
hem is toegezegd dat hij op de tv dan 26 netten en 16 lokale netten zal krijgen voor 31.-- euro
hij heeft getekend en nu krijgt... Lees meer
Sinds 8-11-2011 in geschreven bij lijbrandt door een zekere Miranda. Maar veel klachten over haar. Op 13-12-2011 een jonge man aan de deur ook van Lijbrandt om ons lid te maken.ik zei dat wij al lid waren maar nog niets... Lees meer
Ik heb na lang diverse providers te hebben overwogen gekozen om klant te worden van Lijbrandt. netjes via Reggefiber.nl de aanvraag ingedient voor een compleet50 pakket. nadat ik na twee weken nog niets had vernomen heb ik contact gezocht en... Lees meer
De servicedesk van Lijbrandt is al enige tijd onbereikbaar. Probeer vanaf gistermiddag 2 uur Lijbrandt te bereiken, vanochtend meteen om 10 uur weer geprobeerd, maar krijg elke keer te horen dat het te druk is.
Ik probeer mijn eigen bereikbaarhied te... Lees meer
Sinds dec. 2011 aangesloten en sindsdien problemen met telfoon. Minimaal 1 tel.nr kan ik niet bereiken en zij mij ook niet. We krijgen beiden de bezettoon te horen.Lijbrandt al heel vaak voor benadert maar er gebeurt niks. Tevens valt telkens... Lees meer
op 3 januari 2012 2 personen van Lijbrandt aan de deur gehad over de 30 procent die nodig is om in onze gemeente glasvezel aan te leggen. Na duidelijk te hebben aangegeven alleen interesse te hebben in een intentieverklaring om... Lees meer
Op 21 december 2010 komt er mij aan de deur een man om de produkten van lijbrandt te verkopen. Ik ga akkoord met een inschrijving. Er is hier bij mij nog geen glasvezel, maar als minimaal 30% van de mensen... Lees meer
25 Oktober jongstleden zijn de glasvezsel draden bij ons in de meterkast aangelegd. Na telefonisch overleg met de aannemer zou er een aannemer komen op 23 December om ons kastje/modem voor de glasvezel geinstalleerd worden. Zo gezegd zo gedaan, maar... Lees meer
Sinds begin december hebben wij glasvezel van Lijbrandt. Hebben sindsdien alleen geen analoge televisie. Opzich geen probleem, maar toch het probleem gemeld. Het probleem zou aan het modem liggen. Er is een monteur langsgekomen om een modem te wisselen. Ligt... Lees meer