Klacht: Problemen telefonie

pollen op 20 januari 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds dec. 2011 aangesloten en sindsdien problemen met telfoon. Minimaal 1 tel.nr kan ik niet bereiken en zij mij ook niet. We krijgen beiden de bezettoon te horen.Lijbrandt al heel vaak voor benadert maar er gebeurt niks. Tevens valt telkens de verbinding weg, ik moet dan de stekker uit het modem trekken en er weer in doen en dan kan ik opnieuw bellen. Dit gebeurt soms na 10 minuten soms al na 40 seconden. In de praktijk wordt vrijwel ieder telefoongesprek minimaal 1 keer onderbroken. Al heel vaak over gebeld en gemaild maar er gebeurt helemaal niks, wel krijgen we een rekening toegezonden voor het onbeperkt bellen terwijl we nog geen dag onbeperkt hebben kunnen bellen.

Gewenste Oplossing:

Dat de verbinding niet telkens wegvalt en ik alle telefoonnummers kan bereiken en zij mij ook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

12 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Pollen, Graag testen wij het een en ander met u om deze twee problemen met u te verhelpen. n.a.v. uw klacht en de gegevens in ons systeem volgt hier een korte samenvatting: De twee problemen: - U kunt een telefoonnummer niet bereiken van een KPN klant. Deze klant kan u ook niet bereiken. Bij een poging hoort de uitbellende partij een bezettoon. - De telefoongesprekken vallen weg. De ene keer na een aantal seconden, soms pas na een aantal minuten. Wat er al is geprobeerd om het probleem te verhelpen: - Uw glasvezelmodem is vervangen. Wij testen graag nog een aantal zaken met u om zo na te gaan waar het probleem door veroorzaakt wordt. Hiervoor benaderen wij het door u opgegeven e-mailadres. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Lijbrandt

12 jaren geleden - De netwerkbeheerder heeft voor het probleem met de wegvallende telefonieverbinding metingen uitgevoerd. Deze metingen worden geanalyseerd om te bepalen wat de vervolgstappen zullen zijn. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen wij u dit uiteraard laten weten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ruben Webcare LIjbrandt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 25 oktober 2012 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Pollen,

Uw klacht is al enige tijd verholpen. Bij deze ook de afsluiting van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door