Klacht: abonnement in plaats van alleen informatie over glasvezel

hubertine49 op 19 januari 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 3 januari 2012 2 personen van Lijbrandt aan de deur gehad over de 30 procent die nodig is om in onze gemeente glasvezel aan te leggen. Na duidelijk te hebben aangegeven alleen interesse te hebben in een intentieverklaring om die 30 procent te halen deze verklaring ondertekend.
De volgende dag bleek al dat het om een contract met Lijbrandt ging. 6 Januari 2012 schriftelijk en aangetekend opgezegd. Blijkbaar niet goed want opzeggen kan niet bij een antwoordnummer. (brief is dus gewoon weggegooid.)13 Januari 2012 bevestiging ontvangst aanmelding inschrijving bij Lijbrandt. Na informatie over annulering hebben wij op
18 Januari 2012 nogmaals schriftelijk en aangetekend opgezegd,nu naar postbusnummer in Hillegom. Het wachten is nu op een schriftelijke bevestiging van Lijbrandt dat zij onze brief hebben ontvangen en de niet-aanmelding zullen opzeggen. Wordt hopelijk niet verder vervolgd, deze ongein

Gewenste Oplossing:

Met het onmiddellijk opzeggen van deze overeenkomst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 20 januari 2012 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bosch,

Wij vinden het spijtig dat u verkeerd bent voorgelicht en dat het u niet duidelijk is gemaakt dat het om een aanmelding ging. Toen u erachter kwam dat dit het geval was, heeft u gelijk aangegeven dat u op dit moment geen abonnement bij ons wilt. Omdat u dit tijdig heeft aangegeven hebben wij uw opzegging gehonoreerd. De schriftelijke bevestiging is naar u onderweg.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

hubertine49

Heeft op 23 januari 2012 om 10:56 geantwoord

Wij zijn nu binnen een dag verlost van het contract. Wij hebben zelfs al een dchriftelijke bevestiging. Wij zijn tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door