Mijn Klacht:
in 2010 glasvezel aangevraagd bij lijbrandt echter niet gelijk laten activeren, op 16 december 2011 wil ik het laten maar alles moet nog aangesloten worden.
echter tot op heden van niemand iets gehoord, mail wordt niet op gereageerd en als het wel gebeurt duurt het een week.
bij telefonisch contact iedere keer hetzelfde verhaal, “we hebben het doorgezet naar de orderstraat die heeft het bij de aannemer aangekaart, ik ga proberen de aannemer te bereiken, 5 min. nee helaas ik krijg hem nu niet te pakken.
wellicht dat u het zelf kunt proberen.”
als ik dan bel met het nummer dat lijbrandt mij geeft krijg ik te horen “nee daar gaan wij niet over wij zijn enkel een informatielijn, u moet echt bij lijbrandt zijn”
ik bel verschillende keren, hoor ook vaak dat ik terug gebeld wordt binnen een dag, echter na 2 dagen ga ik maar weer zelf bellen en dan begint het verhaal weer vooraf aan.
al met al, van het kastje naar de muur en geen steek verder komen.
Gewenste Oplossing:
dat mijn aansluiting speodig actief is, al dan niet via lijbrandt.
