Klacht: vastzitten aan een contract

M van den Berg op 18 januari 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 december 2010 komt er mij aan de deur een man om de produkten van lijbrandt te verkopen. Ik ga akkoord met een inschrijving. Er is hier bij mij nog geen glasvezel, maar als minimaal 30% van de mensen in de buurt glasvezel willen wordt het ook daadwerkelijk aangelegd. Die meneer vertelt mij ook dat ik een brief ga krijgen en wil ik dan opzeggen kan dat als ik de bevestiging binnen heb.
Ik heb idd na die bevesting een brief gestuurd met het verzoek om het contract te op te zeggen. Nu krijg ik weer een brief dat het helemaal niet kan omdat ik daar 7 dagen de tijd voor had en die gingen de 21e december al in. Maar dat is niet wat die meneer mij vertelt had. Ik voel me nu heel erg belazerd omdat ik nu een jaar vast blijkt te zitten aan het contract en ik dit helemaal niet wil. Ik ben wat dat betreft echt verkeerd voorgelicht door die man.
Het is nog niet eens zeker of er wel glasvezel komt en toch zit ik er aan vast.

Gewenste Oplossing:

Dat het contract beeindigd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 19 januari 2012 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van den Berg,

Lijbrandt vindt het vervelend om te horen dat uw verzoek niet correct is afgehandeld. U heeft vanaf de dag dat uw aanvraag in ons systeem is ingevoerd (29-12-2011) 7 werkdagen de tijd om uw aanvraag te annuleren, hierbij bevestig ik u dat de aanvraag is gestopt. Uw aanmelding is verwijderd.

Onze excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Ruben
Webcare Lijbrandt

M van den Berg

Heeft op 19 januari 2012 om 14:59 geantwoord

Erg jammer als je zo vekeerd wordt voorgelicht, maar ik ben heel blij dat het opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door