Wij hebben al 3 weken geen telefoon omdat Lijbrandt de nummer niet heeft overgenomen van de KPN.
Maar nu is de modem defect en moet vernieuwd worden.
Wachten op een monteur.
Elke dag bellen met Lijbrandt maar ze sturen maar geen monteur. Lees meer
Ik mail namens mijn oom die vorig jaar TV/Bellen bij Lijbrandt heeft aangevraagd. Dat heeft hij in een winkel bij ons in het dorp gedaan. Het was toen september en het abonnenment zou in November ingaan. Je raadt het al,... Lees meer
We hebben sinds 15 maart 2011 een formulier ondertekend met een verkoper van lijbrandt..
Verder niets getekend.
Klacht na Klacht
1. ik moest bellen voor een monteur,(wisten ze niets van) maar wel voor getekend.
2. Kreeg een rekening in de bus of ik even... Lees meer
We hebben sinds kort Lijbrandt. Maar de overstapservice heeft niet gewerkt, omdat we nog niet bij de email konden want we hebben de inloggegevens nooit ontvangen, dus 3maanden dubbele abonnementskosten betaald. Toen wij hier achter kwamen wilden wij het opzeggen,... Lees meer
Al vele malen heb ik Lijbrandt duidelijk proberen te maken dat een en ander niet werkt. Ik heb bijvoorbeeld zo nu en dan digitale TV. Op dit moment weer eens niet! De 'tweede lijns' monteur vertelde me dat van de... Lees meer
Vorig jaar april werd er bij ons in Hoofddorp glasvezel beschikbaar gesteld. Ik heb toen contact opgenomen met KPN voor een pakket. In deze maand kwam er ook een jongen van Lijbrandt met een verkooppraatje langs de deur. Ik was... Lees meer
Op 6 december 2011 heeft mijn moeder zich door een deur aan deur verkoper laten overhalen om een abonnement te nemen bij Lijbrandt. Zelf heeft zij digitale tv van Ziggo. Sinds mijn vader is overleden, heeft zij veel steun aan... Lees meer
Sinds een paar maanden zijn wij overgestapt van ziggo naar lijbrandt waar wij een beetje spijt van beginnen te krijgen.
1e : Er was ons een overstapservice beloofd wat niet is nagekomen waardoor wij een paar maanden dubbel kosten hadden.
2e Ik... Lees meer
Geachte meneer of mevrouw,
Hierbij stuur ik een schriftelijke klacht gezien de telefonische klachten schijnbaar niet serieus genomen worden.
Vanaf het moment dat wij bij lijbrandt een contract hebben afgesloten,zijn er alleen maar problemen geweest.
Wij vallen van het ene probleem in het... Lees meer
dien ik een klacht in krijg ik een standaard antwoord terug dat ik ook al 6x via de telefoon heb gehoord.
zetten jullie erbij klacht opgelost, het is helemaal niet opgelost.
het is pas opgelost als ik ook tevreden ben, en dat... Lees meer