Mijn Klacht:
Ik heb na lang diverse providers te hebben overwogen gekozen om klant te worden van Lijbrandt. netjes via Reggefiber.nl de aanvraag ingedient voor een compleet50 pakket. nadat ik na twee weken nog niets had vernomen heb ik contact gezocht en werd mij verteld dat er twee orders waren binnen gekomen. 1 was alweer verwijderd en de anders was een compleet25 zonder recorder. Dus niet wat ik besteld had. de meneer aan de telefoon kon mij vertelen dat hij dit ging aanpassen en dat ik nog even een mailtje moest sturen daar de orderdesk. ik heb dit nestjes gedaan en was weer aan het wachten op een bevestiging. na een week maar weer eens gebeld en wat bleek nu… Geen gegevens van mij bekend. Op advies maar weer de aanvraag gedaan vie Reggefiber en er goed op gelet dat ik inderdaad compleet50 nam. Alles goed verlopen.. na weer een paar dagen gewacht heb ik weer gebeld en bleek dat ik weer een compleet25 had aangevraagd. Dit hele proces heeft zich vervolgens nogmaals herhaald. Zojuist weer gebeld en natuurlijk was het weer niet goed. Ik heb toen aangegeven dat ik bang was hoe de dienstverlening zou zijn als ik klant zou blijven en dat ik er maar vanaf zag.
Ik moest maar even een mail sturen en snel want ik had maar 7 dagen bedenktijd.
Waarom moet ik iets opzeggen waarop ik geen bevestiging heb gekregen en voor wat ik niet heb aangevraagd?
Gewenste Oplossing:
De oplossing die ik graag zou zien is eigenlijk gewoon dat de aanvraag goed behandeld wordt. Dus een compleet50 pakket met recorder en nummerbehoud, inclusief onbeperkt bellen in nederland. Als dit op de een of andere manier niet lukt dan wil ik graag dat alles stop gezet wordt.
UPDATE: Zojuist een bevestigingsbrief ontvangen van het geen ik niet bested heb. Wat me hierbij ook nog eens verbaasd is dat daar staat dat de activering 1 maal tot 6 maanden opgeschoven kan worden. Ik zie namelijk letterlijk op de site staan dat dit Uitgesteld activeren: zelf kiezen binnen een jaar na aansluiting glasvezel in huis (wel optie aangeven) unt u mij ook bevestigen dat dit klopt.
hopelijk kan ik van jullie de bevestiging krijgen dat ik een compleet50 pakket heb besteld met de bovengenoemde extra\\\\\\\\\\\\\\\'s.
wachtende op uw positieve reactie
