Klacht: Wil graag klant worden maar dat lijkt Lijbrandt maar niet te willen.

vincent6882 op 21 januari 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb na lang diverse providers te hebben overwogen gekozen om klant te worden van Lijbrandt. netjes via Reggefiber.nl de aanvraag ingedient voor een compleet50 pakket. nadat ik na twee weken nog niets had vernomen heb ik contact gezocht en werd mij verteld dat er twee orders waren binnen gekomen. 1 was alweer verwijderd en de anders was een compleet25 zonder recorder. Dus niet wat ik besteld had. de meneer aan de telefoon kon mij vertelen dat hij dit ging aanpassen en dat ik nog even een mailtje moest sturen daar de orderdesk. ik heb dit nestjes gedaan en was weer aan het wachten op een bevestiging. na een week maar weer eens gebeld en wat bleek nu… Geen gegevens van mij bekend. Op advies maar weer de aanvraag gedaan vie Reggefiber en er goed op gelet dat ik inderdaad compleet50 nam. Alles goed verlopen.. na weer een paar dagen gewacht heb ik weer gebeld en bleek dat ik weer een compleet25 had aangevraagd. Dit hele proces heeft zich vervolgens nogmaals herhaald. Zojuist weer gebeld en natuurlijk was het weer niet goed. Ik heb toen aangegeven dat ik bang was hoe de dienstverlening zou zijn als ik klant zou blijven en dat ik er maar vanaf zag.
Ik moest maar even een mail sturen en snel want ik had maar 7 dagen bedenktijd.

Waarom moet ik iets opzeggen waarop ik geen bevestiging heb gekregen en voor wat ik niet heb aangevraagd?

Gewenste Oplossing:

De oplossing die ik graag zou zien is eigenlijk gewoon dat de aanvraag goed behandeld wordt. Dus een compleet50 pakket met recorder en nummerbehoud, inclusief onbeperkt bellen in nederland. Als dit op de een of andere manier niet lukt dan wil ik graag dat alles stop gezet wordt.

UPDATE: Zojuist een bevestigingsbrief ontvangen van het geen ik niet bested heb. Wat me hierbij ook nog eens verbaasd is dat daar staat dat de activering 1 maal tot 6 maanden opgeschoven kan worden. Ik zie namelijk letterlijk op de site staan dat dit Uitgesteld activeren: zelf kiezen binnen een jaar na aansluiting glasvezel in huis (wel optie aangeven) unt u mij ook bevestigen dat dit klopt.

hopelijk kan ik van jullie de bevestiging krijgen dat ik een compleet50 pakket heb besteld met de bovengenoemde extra\\\\\\\\\\\\\\\'s.

wachtende op uw positieve reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vincent6882

Heeft op 23 januari 2012 om 16:36 geantwoord

Beste Ruben,

Kunt u zich voorstellen dat ik mijn twijfels heb over het aankomen van de mail. Ik heb deze inmiddels al een aantal keren verstuurd. Zojuist heb ik deze weer verstuurd. Ik hoop snel van u te horen dat deze is ontvangen en behandeld. Hiernaar zie ik deze klacht pas als opgelost.

Lijbrandt

Heeft op 23 januari 2012 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Toor,

Het Webcare team heeft in onze administratie gezien dat u telefonisch contact heeft gehad met onze servicedesk, tijdens dit contact heeft u aangegeven meerdere malen een wijziging via email te hebben doorgegeven aan [email protected]. Deze email(s) zijn helaas niet goed aangekomen, hierbij willen wij u vragen de email (waarin uw bestelling duidelijk beschreven staat) naar [email protected] door te sturen. Zodra wij deze email hebben ontvangen zullen wij deze intern bespreken en u z.s.m. laten weten wat de status is van uw abonnement.

Met vriendelijke groet,

Ruben
Webcare Lijbrandt

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Bericht van Lijbrandt

13 jaren geleden - Via e-mail hebben wij e.e.a. met u kunnen kortsluiten. Wij hopen dat in uw gebied de vraagbundeling succesvol wordt doorlopen en u hierna als tevreden klant te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door