Mijn moeder is niet juist geinformeerd door een medewerker van lijbrandt. ze heeft iemand op bezoek gehad van lijbrandt om over te stappen van Ziggo naar Lijbrandt, er is haar verteld dat alles voor haar geregeld zou worden. dit is... Lees meer
Abonnement ipv ingeschreven.
schrijven ontvangen j.l. d.d. 6 januari 2012.
Lijbrandt meld dat ik het zogenaamde abonnement niet kan beeindigen binnen termijn van 12 maanden. (yvonne horst)
Ten eerste heb ik geen abonnement !
Ik heb geheel vrijblijvend getekend, interesse te... Lees meer
Op 20 december 2011 is bij ons 3 in 1 pakket (TV, internet en telefoon)geinstalleerd.
Op 22 december 2011 viel de settopbox (het kastje voor digitale TV) uit. Op 24 deceber werd ons beloofd een nieuwe setopbox te sturen en... Lees meer
Ik zal mijn situatie in chronologische volgorde toe proberen te lichten;
14 december 2011
Een vertegenwoordiger van het bedrijf Citybenefit in opdracht van Lijbrandt belt bij mijn woning aan met de mededeling of ik aangesloten wil worden op het glasvezelnetwerk dat medio... Lees meer
vanaf 16 december zitten ze zonder telefoon om dat hun eerdere tv ontvanger nog niet is afgesloten kunnen ze nog wel tv kijken maar ze betalen hier bij jully wel voor en 2maanden gratis zenders werkt zo ook niet en... Lees meer
al van af 16 december geen telefoon en geen digitale tv na een uur bij elkaar meerdere keren gebeld met mobiel weet je wat dat kost op 29 december er achter dat het probleem toch bij jully licht hoe snel... Lees meer
Hallo
Het volgende is er allemaal gebeurt of mis gegaan
Er kwamen mensen van U of reggifiber om het modem te controleren, HEEL VREEMD, IK HAD NAMELIJK NOG HELEMAAL GEEN MODEM !!
Ik heb op 14 November pas een aansluiting gekregen,... Lees meer