Klacht: Lijbrandt: Storing, wij zijn ermee bezig…

deuske op 17 januari 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Sinds begin december hebben wij glasvezel van Lijbrandt. Hebben sindsdien alleen geen analoge televisie. Opzich geen probleem, maar toch het probleem gemeld. Het probleem zou aan het modem liggen. Er is een monteur langsgekomen om een modem te wisselen. Ligt niet aan het modem, wij doen het weer terug naar Lijbrandt. Na een week nog niet gehoord te hebben, zelf maar weer eens gebeld. “Wij vinden het een raar verhaal, wij schakelen de netwerkbeheerder in”, aldus een medewerker van de klantenservice. Netwerkbeheerde belde na twee weken op, waarom wij een monteur nodig hadden om de lijn door te meten, want vanaf afstand kon dat ook. Zij hebben de lijn van afstand doorgemeten en er was niets mis met de lijn. Lijbrandt maar weer gebeld. Die hebben zoals zij dat noemen de 2e lijn ingeschakeld. De dag erna hadden we helemaal niets meer, alles was uitgevallen en alleen het lampje internet knipperde, maar kreeg geen verbinding. Lijbrandt gebeld, het modem heeft een ‘powernapje’ nodig. Uitgevoerd, heeft niets uitgehaald. Lijbrandt heeft weer een monteur ingeschakeld om een modem te wisselen. `s Avonds in de straat waren twee monteur bezig die wij al eerder over de vloer hebben gehad. Deze man was niet te beroerd om even te gaan kijken, een modem gewisseld en het probleem bleef bestaan. Lijbrandt maar weer gebeld: “meneer, dit is niet in ons systeem gemeld en dus niet geldig. Wij sturen alsnog een monteur om dit te doen”. Na een week kwam dan die monteur en weer een modem te wisselen. Heeft inderdaad niets uitgehaald. Lijbrandt maar weer gebeld, wij nemen het in onderzoek en zullen u zo spoedig op de hoogte brengen, krijg je dan te horen. Tot noch toe niets gehoord of gezien, maar wel zonder diensten. Het rare is wel, dat sinds alle diensten (telefoon, interactieve tv & internet) het niet meer doen, doet wel de analoge aansluiting van Lijbrandt het. Dit is iets wat het voor die tijd nooit heeft gedaan. Kunnen wij hier spreken van een bedrijf dat werkt met de Franse slag?

Ik zou tevreden zijn met een snelle oplossing. Ik ben niet tevreden met het verhaal dat het in onderzoek is en zo snel mogelijk opgeslot wordt. Als er een storing is, hoor je als bedrijf je klanten zo snel mogelijk te helpen. Ik zou willen dat deze week nog wordt opgelost en een passende compensatie wordt aangeboden.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 18 januari 2012 om 13:23 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bongers,

Ik heb vandaag gesproken met mevrouw Bongers, dit om na te vragen of alle diensten weer netjes werken.
Mevrouw heeft aangegeven dat alle diensten sinds 17-01-2012 werken, Lijbrandt is blij om dit te horen.

Hiermee is uw klacht officieel afgehandeld, mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.

Ruben
Webcare Lijbrandt

deuske

Heeft op 23 januari 2012 om 14:29 geantwoord

De diensten werken inmiddels wel weer. Op dezelfde dag, van plaatsen van deze klacht, werkte alles alweer. Op een tweede deel van de klacht is nog geen antwoord op gekomen. Wij wachten nog op een compensatievoorstel van de kant van Lijbrandt.

Bericht van Lijbrandt

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Bongers, Naar aanleiding van uw klacht zoals gemeld op deze website mag ik u als compensatie 1 maand vaste abonnements kosten aanbieden. Deze correctie ziet u op de eerst volgende factuur. Met vriendelijke groet, Ruben Webcare Lijbrandt

Alle klachten die gemeld zijn door