Klacht: Zelfscan kassa

[email protected] op 24 mei 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag boodschappen gedaan bij lidle winkelcentrum Woensel Eindhoven.Mag vervolgens niet bij zelfscan kassa afrekenen omdat ik meer dan 15 artikelen in mijn karretje had liggen. Staat nergens vermeld in de winkel. Volgens filiaal manager is dit de regel per 1 Jan, 2024. Klopt dit?

Gewenste Oplossing:

Met een duidelijke huisregel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 24 mei 2024 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]