Klacht: Veel ouderen betalen de hoofdprijs omdat ze geen app hebben.

Joannes Houben op 22 mei 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als 70 plusser ben ik vaste klant bij LIDL. Met regelmaat neem ik artikelen mee die ik vervolgens op de band leg. Vervolgens dien ik hiervoor een hogere prijs te betalen dan op het prijskaartje staat. Het steevaste antwoord is dan dat ik een app dien te hebben. Nou, die heb ik niet is mijn antwoord dan. Ik neem geen telefoon mee naar een winkel die op loopafstand ligt. Dan kan ik hem niet verliezen en kan ook niet gejat worden.
Er zijn heel veel leeftijdsgenoten die niet eens een mobiele telefoon hebben. Houd hier rekening mee LIDL en laat iedereen de prijs betalen zoals aangegeven. Het voorkomt tevens extra oponthoud aan de kassa. Hiermee houdt u uw klanten tevreden.

Gewenste Oplossing:

Voor iedereen dezelfde prijs hanteren.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidl

Reactie van de melder van de klacht Joannes Houben

1 maand geleden - Niet open staan voor een reƫle klacht betekent dat LIDL mij als klant kwijt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joannes Houben