Klacht: Silver crest kruimeldief na 2 e retour niet opladen

Harry Maarse op 12 maart 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lidl kruimeldief met accu werkt tussen 15 en 200 seconden. Accu is dan leeg en laadt niet meer op. Lidl blijft via derde partij ‘ repareren ‘. Ik wilde na 2 e debacle geld terug, lijkt mij normaal. Krijg ik er weer een opgestuurd die iets grotere accu herft maar nu ook niet meer oplaad.

lidl, als je klanten behouden wilt, ga dan soepel om met verzoeken, en geef mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld retour heb. Bon in de mail, verl contact

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 12 maart 2025 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harry Maarse

Heeft op 12 maart 2025 om 22:39 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Contact opnemen is niet wat ik vraag. Ik wil gewoon mijn geld terug voor 3 x leveren van een niet goed functionerend apparaat.

Reactie van de melder van de klacht Harry Maarse

5 dagen geleden - Vandaag allebei de apparaten terug gestuurd naar derde party, grizzly, its bv. Met het verzoek geen vervanging of ' reparatie ' te sturen maar mijn geld terug. Lidl, neem je verantwoordelijkheid en betaal mij €49,99 . Voor de derde keer retour gezonden, ben het nu zat.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Maarse