Mijn Klacht:
Na al een hele tijd bellen en mailen is het nog steeds niet opgelost. Ik heb een kast retour gestuurd. Bij deze kast zaten de gaten verkeerd zodat ik het niet in elkaar kon zetten. Aangezien ze de kast terug wilde hebben en ik de originele doos al uit elkaar had gehaald, ging de kast terug in de doos van de andere kast uit dezelfde serie die ik ook had ontvangen. Nu werd de retour geboekt door de doos te scannen, terwijl ik van te voren had laten weten dat het een andere doos zou zijn. Nu is het ingewikkeld allemaal, want de kast wordt maar niet afgemeld bij Riverty. Ze hebben €10,- in mindering gebracht, dit is het verschil van de 2 kasten. Iedere keer krijg je een andere medewerker en er wordt totaal niks aan gedaan. Ook niet als er gebeld wordt. Dit moet echt opgelost worden, ben er echt klaar mee nu.
Gewenste Oplossing:
Bij Riverty deze retour melden zodat ik de rest van de tekening kan betalen. De kast hebben jullie immers al in bezit vanaf 07-02-2025!
