Klacht: Lidl, Zeist van Reenenweg

harriederegah op 02 juni 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hier zojuist een record gebroken aan wachten in de rij. Mensen klaagden waarom er maar 1 band kassa open was. Tegenwoordig willen ze mensen ontmoedigen om bij de band te betalen en sturen ze iedereen door naar de zelfscan waar ze dan net zo veel tijd kwijt zijn aan controles. Alleen daar kan geen contant betaald worden. (Supermarkt logica) Iedereen werd steeds meer gefokt. Uiteindelijk na lang, lang wachten boodschappen op de band en toen kon de tweede band kassa wel ineens open. Vervolgens schiet daar 5 man op af waardoor nog meer irritatie ontstond en ik kon ook gewoon lekker blijven staan wortel schieten. Bij de traagste kassière ooit. Ik wilde mij n kar achterlaten en gewoon ergens anders heen en achteraf had ik het moeten doen.

Dit Lidl filiaal is de laatste weken achteruit gegaan en de prijs kwaliteit verhoudingen liggen hetzelfde als bij andere supermarkten. Zelfs die belachelijke lidl app net verwijderd van m’n telefoon want dat was ook elke keer de moeite niet waard. Voorheen was de Lidl nog prima te doen. Voor mij is het klaar nu. Er zijn supermarkten goedkoper, meer in de buurt, en met sneller en vriendelijker personeel.

Gewenste Oplossing:

Gewoon 2 cash kassa's open, en kassières die op de wereld letten voorbij hun neus, die als ze 100 man waarnemen in de rij, denken: misschien moet er een kassa bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harriederegah