Klacht: koffiecups Belllarom Gold Lungo 50 stuks verpakkingen niet compatible met Nespresso koffiezetapparaat

familie Pit op 09 juni 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind november en begin december 2024 kochten wij bij de Lidl supermarkt een grote voorraad koffiecups Bellarom Gold Lungo en Lungo Blauw in 50 stuks verpakking. Deze verpakking van 50 stuks wordt praktisch nooit aangeboden en was nu zeer voordelig in de aanbieding en dat kwam goed uit met een overwinteringsreis van 4 maanden voor de boeg. Op 12 december kwamen wij er aan het begin van onze reis in het buitenland achter dat de coffecups niet goed werkten. Aanvankelijk dachten wij nog dat ons Nespresso apparaat defect was maar na diverse pogingen bleek het om de coffeecups zelf te gaan. Ze explodeerden als het ware in de machine! Even kijken op klacht.nl en toen bleek dat wij niet de enigen met dit probleem waren. Direct op 13/12 contact opgenomen met afd. Customer Care van Lidl. Alles uitgelegd en daarna volgden diverse mails wederzijds. Wel kregen wij een aantal tegoedbonnetjes in de Lidl app die wij uiteraard niet konden gebruiken omdat ze slechts enkele weken geldig waren. Begin april waren wij terug in Nederland en ondanks diverse mails van onze kant (de laatste op 21/4) hebben wij tot op heden nog steeds geen reactie van Lidl ontvangen om tot een passende oplossing te komen voor zeker 8 dozen van 50 onbruikbare cups waarvan wij heel veel hebben moeten weggooien. Als trouwe klant van Lidl komen wij bij deze grote supermarktketen nu letterlijk op de koffie.

Gewenste Oplossing:

Een zeer ruime vergoeding voor de onbruikbare coffee cups die niet compatible zijn met een Nespresso apparaat en wij zeggen met nadruk ZEER RUIME VERGOEDING door alle ellende die wij hebben ervaren plus de onachtzaamheid en nonchalance waarmee onze serieuze klacht nog steeds niet tot onze volle tevredenheid door Lidl is opgelost.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidl

Reactie van de melder van de klacht familie Pit

1 maand geleden - Nadat wij onze klacht op 13.12.2024 bij Lidl afd. Customer Care hadden gedeponeerd is sindsdien wel een paar keer door Lidl gereageerd, zelfs nog met de belofte in hun mail op 7.01.2025 om de klacht goed op te lossen. Ondanks diverse mails en telefoontjes van onze kant is dat tot op heden - 10 juni 2025 - nog steeds niet gebeurd. Het is bijzonder teleurstellend om te ervaren hoe Lidl met een serieuze en gegronde klacht van een trouwe klant omgaat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door familie Pit