Mijn Klacht:
In 2021 een elektrische fiets gekocht. De fiets werd niet geleverd. Uiteindelijk 2. Waardoor ik opslag moest huren om de tweede fiets nieuw in doos te bewaren tot lidl deze maanden later kwam ophalen. De fiets heeft nog geen 500km op de teller. Geeft een foutcode.
Ik heb gevraagd wat ik eraan kan doen, aangezien de ondersteuning (het hele doel van ren Ebike) hierdoor niet werkt. Lidl verwijst naar prophete. Prophete naar FSN. FSN na contact met Prophete: geen garantie. Maar dus ook nog geen antwoord op de vraag hoe ik de Error 08 opgelost krijg. Terug naar Lidl die weer naar Prophete verwijst. Weken verder, nog geen antwoord op mijn vraag over de error. Laat staan een oplossing. Nogmaals: de fiets heeft nog geen 500km. Erg onprofessioneel.
Gewenste Oplossing:
Oplossing voor de Error of (gedeeltelijke) wettelijke garantie die je op een zgan goed onderhouden ebike mag verwachten.
