Klacht: Fiets kapot uit doos, Lidl komt met onredelijke oplossing

T_Schorn op 30 mei 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Fiets besteld in de webshop, deze kwam een paar dagen later keurig aan in de winkel in Zwolle waar we hem hebben opgehaald.

Eenmaal thuis bleek deze fiets uit de doos al defect te zijn ( de ondersteuningsstand knoppen deden het niet goed). Kan gebeuren maar wordt vast goed en snel opgelost door Lidl, denk je. Nog binnen 24 uur na afhalen de klantenservice gecontacteerd en daarbij ook foto’s en een filmpje gestuurd.

Als eerste moesten wij contact opnemen met Delta-Sport (de leverancier). Dit was al vrij bijzonder aangezien wij de fiets bij de Lidl hebben gekocht en niet daar. Braaf gedaan wat ons gevraagd werd maar Delta kwam er ook niet uit en wou onze fiets repareren. Hier gingen wij niet mee akkoord aangezien er nog geen meter met de fiets is gefietst en uit de doos defect was.

Dus opnieuw contact gezocht met Lidl; zij geven aan dat de enige mogelijkheid repareren is (wat onredelijk is) of het geld terug krijgen. Alleen kunnen wij dan niet met dit geld de fiets opnieuw bestellen aangezien deze ondertussen uit de actie is. Hier had Lidl helemaal geen boodschap aan.

Enorm teleur gesteld in Lidl en raad ook iedereen af om iets de bestellen via hun webshop want van service hebben ze nooit gehoord!

Of de fiets dient omgeruild te worden voor een werkend exemplaar of ik wil mijn geld terug en voor hetzelfde bedrag de fiets opnieuw kan bestellen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 30 mei 2024 om 11:09 geantwoord

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door T_Schorn