Klacht: bezorging pakketten

schrikdraad op 24 april 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket van een vriend zou (bewust) bij mij afgeleverd worden. Op de brievenbus klep staat: BIJ GEEN GEHOOR, PAKKET IN DE PAKKETKLUIS ONDER HET BALKON…..Deze tekst is geaccentueerd met geel opvallende fluorescerende tape…….De pakketkluis staat naast de voordeur in de tuin. DHL heeft vanmiddag een grote doos VOOR de pakketkluis gezet. De doos was vanaf de straat goed zichtbaar…..! De bezorger heeft NIET aangebeld. Een – totaal onbekend persoon – belde aan…. en attendeerde mij op de doos. Ik heb hem bedankt, maar vroeg mij gelijk af Waarom belt HIJ… aan’? zou de man het pakket meegenomen hebben, als ik niet open had gedaan!!!??? :(( Ik heb gebeld met Lidl costumer service. Mijn klacht zou besproken worden. Maar ik verwacht er totaal niets positiefs van. Er is geen terugkoppeling naar de klant! Bovendien was dit niet de eerste keer dat dit gebeurde! En de BRUTALITEIT dat men nog een mailtje stuurt of je de bezorger een schouderklopje wil geven. Wat een lachertje….:(( Er is geen mogelijkheid om een duim naar beneden te geven. Dit is ECHT manipulatie. Nee ik ben ABSOLUUT NIET, tevreden met de bezorgdienst en NIET tevreden met de afhandeling van Lidl.

Gewenste Oplossing:

Terugkoppeling/bewijs van de klacht naar de bezorgdienst. Bewijs dat het opgepakt wordt en verbetert wordt voor de klant. Een beter service bieden/klantvriendelijkheid door Lidl. ABSOLUUT GEEN virtueel schouderklopje maar een mogelijkheid voor een flinke duim naar beneden voor de bezorgdienst...EN een adequate klantenafhandeling door DHL zelf. Een telefoonnummer waarbij mensen ECHT geholpen worden door een PERSOON.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht schrikdraad

2 weken geleden - Klacht NIET in behandeling genomen? Jullie zijn lapzwanzen. De afzender blijft WETTELIJK verantwoordelijk voor de JUISTE aflevering een pakket!!!!! Hiermee jaag je, je vaste klanten weg. STEEK DAT ALLEMAAL MAAR IN JE ZAK LIDL..........

Reactie van de melder van de klacht schrikdraad

2 weken geleden - Het is niet eens een 1 waard!!!

Alle klachten die gemeld zijn door schrikdraad