Mijn Klacht:
Locatie Middelharnis: huidige kortingen en lidl plus kaart zijn niet verwerkt op kassabon terwijl de pluskaart wel was gescand. De kassière wist dit niet op te lossen dus kwam de manager erbij, die het uiteindelijk ook niet wist. Alle artikelen moesten weer gescand worden, alles weer uit- en ingepakt en mijn man ging naar buiten met de boodschappen. Er stond een hele lange rij, ikzelf en de andere klanten werden ongeduldig…maar ik zou mijn geld terug krijgen, wat bleek alle artikelen moesten weer gescand worden terwijl alle boodschappen al weg waren. Omdat de frustratie hoog opliep en er geen enkele excuses van de manager kwam heb ik ervoor gekozen mede voor de andere klanten om weg te gaan en een klacht in te dienen. Hopelijk ontvang ik bij deze mijn geld retour wat niet is verwerkt, zie bijlage. Spinazie, 2 maaltijdsalades, gratis berlinerbol, kokosbrood en bananen. Dit betreft ongeveer 4 euro. Dit geld is het niet waard geweest en voor de toekomst zou dit anders opgelost moeten kunnen worden. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt bij een lidl vestiging en alles werd altijd zeer zorgvuldig opgelost maar dit keer was de frustratie hoog, zeker richting de vrouwelijke manager. (locatie Middelharnis rond 12.00 uur)
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld alsnog ontvang en een excuses.
