Mijn Klacht:
Ik heb bij Lidl een CRIVIT Urban e-bike gekocht op 4 april 2024. De fiets werd defect op 24 oktober 2024, binnen de garantieperiode van twee jaar. Na twee mislukte reparatiepogingen over een periode van vier maanden functioneert de fiets nog steeds niet naar behoren. De belangrijkste problemen zijn:
– Elektrische ondersteuning valt regelmatig weg
– Fiets schakelt uit tijdens korte ritten
– Turbo-functie werkt niet consistent
– Motor pulseert bij hellingen
Ik voel mij als consument niet serieus genomen. Lidl verwijst door naar een service partner en reageert niet op vragen en biedt geen oplossing. De service partner verwijst weer door naar Lidl omdat zij de verkoper zijn.
Ik vind het een onfatsoenlijke werkwijze van Lidl en wacht nog steeds op een oplossing.
Gewenste Oplossing:
Ik heb geen vertrouwen in nog een reparatie. Ik wil graag de fiets retourneren, met het verzoek om deze te vervangen door een nieuw exemplaar of het aankoopbedrag terug te storten.
