Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

5.6 /10
218 stemmen
218

Milbona toetje

Klacht van Moniquerijff op 15 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de lidl hebben wij een milbona toetjes gekocht zoals altijd even lekker, alleen dit keer maakte wij het toetje open een toetje van loetje, helaas Bij openen was het toetje niet goed wel de datum. Bin openen zat er... Lees meer

Haar in zak naturelchips

Klacht van Lhmj op 14 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Zojuist lekker languit op de bank, net een zak naturel ribbelchips opengetrokken. Helaas eindigd mijn avond boven de wasbak, met mijn eerste hap chips heb ik mijn hele mond vol haren. Halflang blond haar, wat niemand hier in huis heeft..... Lees meer

Silvercrest warmtekussen

Klacht van tamaracorina op 13 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste, Ontzettend blij was ik toen ik ik in november 2015 het warmtekussen van Silvercrest voor mijn rug en nek kreeg. Toen ik hem voor de vierde keer aandeed hoorde ik een klein soort ontploffing en begon het enorm naar vuur... Lees meer

bedorven wijn

Klacht van John Beving op 13 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

pak rose ;GARD; EAN 20409449 na aanschaf geopend , was niet te drinken, ik heb deze wijn regelmatig maar lijkt alsof erzuurstof is bij gekomen, ik heb dit al in december gemeld maar nog geen reactie mogen ontvangen Lees meer

onfatsoenlijke cassiere

Klacht van S.A.J.C. op 13 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

woensd. 13-2-16 kwam ik met mijn overvolle boodschappenkar bij de kassa. Ik had de kar voor 2/3 leeggepakt, de cassiere kon niet verder. Er lag Yoghurt onder mijn kar en er was een pak stuk. Deze had zij naast... Lees meer

Compliment van Kees2014 op 06 november 2022 over Lidl

Netjes en snel opgelost

Compliment van Dirk de Knegt op 05 november 2022 over Lidl

De Lidl heeft een keurige reactie gegeven. En heeft beterschap belooft en daar gaat het om.

Compliment van [email protected] op 24 oktober 2022 over Lidl

Contact gehad met Jerom J van de Lidl, veel misgegaan maar toch alles netjes opgelost, denk dat de Lidl een betere beoordeling zou hebben als ze de helpdesk
Beter zouden begeleiden en er mensen zouden neerzetten die het ook goed begrijpen en kunnen begeleiden.

Compliment van Rob van Hengel op 23 oktober 2022 over Lidl

Prima oplossing.had dit niet zo verwacht.

Compliment van Wilvdheuvel op 22 oktober 2022 over Lidl

Ik hoef geen vergoeding maar andere soort spruitjes in het vak.

Compliment van Wil Wester op 15 oktober 2022 over Lidl

Een super snelle reactie.
En supersnel opgelost.
Complimenten.
Een zeer tevreden klant.

Compliment van kelly538192o op 14 oktober 2022 over Lidl

Zeer goed en snel opgelost

Compliment van Monique2022 op 12 oktober 2022 over Lidl

Wat een snelle reactie. Hartelijk bedankt voor de coupon, dat had ik niet verwacht. Ik hoop ook dat de koffie weer is als vanouds als ik weer een pak koop.
Monique Swinkels

Compliment van Globalist5 op 11 oktober 2022 over Lidl

Prompte reactie. Doorgezonden naar service dienst. Nu afwachten op de volledige afhandeling

Compliment van Boelensm op 09 oktober 2022 over Lidl

Correct !
En compliment voor snel antwoord zelfs in het weekend!
Hopelijk de gradering beste AGF wordt weer hersteld , althans voor mij

Compliment van Kxn op 05 september 2022 over Lidl

Prima oplossing.

Compliment van Rojoko op 01 september 2022 over Lidl

Kan niet in een paar uur tijd. Heeft met productie Griekse yoghurt te maken.

Compliment van Anny Scheerlinck op 30 augustus 2022 over Lidl

Dat is heel vriendelijk van jullie.Super service van Lidl NL.
Dank u wel en sorry voor het ongemak.

Compliment van Fenno Roelof op 30 augustus 2022 over Lidl

Heb geen keus, maar ik heb het zelf al opgelost.
Ik ben gisteren naar de lidl in Duitsland geweest en daar hebben ze het dus nog wel. Heb direct 50 zakjes meegenomen, dus ik kan weer een tijdje vooruit.
Dus voor de mensen die vlak bij de grens wonen, je kunt het gewoon daar kopen. Heb gelijk een kar vol andere boodschappen tegen zeer aantrekkelijke prijzen mee genomen. Goede inkoop afdeling in Duitsland.

Compliment van Robert7668 op 20 augustus 2022 over Lidl

mijn dank met de geboden oplossing.Ik zal de app zo instaleren

Compliment van vputten op 27 juli 2022 over Lidl

Lidl heeft heel snel actie ondernomen en mijn klacht inmiddels doorgezonden naar hun Service partner TeleMarcom. Deze zal contact opnemen om het probleem op te lossen. Ik wacht af,