Klacht: Websshop

op 31 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Als eerst de personeel moet wat klantvriendelijker worden.
Ik heb een hangmat gekocht, die zou zaterdag bezorgd moeten worden. Op de site van lidl kon ik zelf de dag en tyd aangeven. Na een week nog steeds niets onvangen en ook geen bericht gehad dat het wat langer gaat duren. Na 2 dagen bellen kom ik aan de lijn. Zoveel klachten dat de lijn zo druk was. Maar kom ik aan de lijn zegt de vrouw ze kan niets aan doen. Was storing bij dhl. En ze bezorgen geen grote spullen in weekend. Nou lidl gaf zelf de optie welk dag en tydstip. Nu kan ze ook niet dhl vragen de juiste bezorg moment. Ik ben niet gek om 8:00-18:00 heel de dag thuis om me pakket te wachten. Geen excusses aangeboden. Mij niet laten uitpraten. Denk dat lidl groot probleem kan krijgen door zulk ongeschoolde medewerkers. Doe eerst cursus klantvriendelijk aan te bieden aan je werknemers en dan aan een webshop beginnen. En die kutwijf heeft gewoon in me oor de telefoon opgehangen. Ik zou zeggen ga zo door webshop lidl. Bij andere webshop wordt het volgende dag geleverd als je voor 23:00 besteld.ook bezorgd door dhl. Die zelfde hangmat kan ik bij aldi in de winkel halen zonder verzendkosten en heb het gelijk in huis. Bestelling van lidl kan niet geannuleerd worden moet bij de deur weigeren. Daar gaat me verzendkosten en geld wordt weer na een week gestort.

Als de medewerkers van lidl webshop wat vriendelijk kunnen zijn en geen €5 tegoed bon want dan zit ik weer in de shit door en week te wachten op me bestelling. En weer verzendkosten te betalen. Of het geld van de bestelling terug storten

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 31 mei 2017 om 19:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anoeska priya