Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

218 stemmen
218

sukadelapjes taai als schoenzolen

Klacht van cockyvz op 12 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

vandaag hier bij lidl in breda zes sukadelapjes gekocht om lekker te stoven. na ruim twee uur waren a. enorm gekrompen, en b. nog zeer taai en blijken ook nog eens vol met zeen te zitten. nooit eerder meegemaakt. ga voortaan wel... Lees meer

Ink Cartridges die niet werken.

Klacht van Huub Theunissen op 11 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo, Ik heb twee doosjes MULTIPACK INK CARTRIDGES gekocht bij LIDL. Er is een cartridge geprobeerd, de rest is nog verpakt. Ik krijg de foutmelding dat ze niet werken. De bon heb ik niet meer, maar ik wil de doosjes toch graag terug geven.... Lees meer

Bakpapier in verbrand in oven

Klacht van Wendy Gellen op 11 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo, Ik wil graag even melden dat het bakpapier van jullie aanbrand. Ik had laatst vis in de oven op 220 graden en na 10 minuten rook het erg vreemd. Ik ging kijken en zag dat het bakpapier helemaal was verbrand.... Lees meer

30+kaas

Klacht van stephanie84 op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al enige tijd de belegen 30+ kaas van de lidl. (Plakken) de smaak is super en de prijs ook.maar wat ik iedere keer weer heb is dat de plakken teveel aan elkaar kleven als het ware waardoor als... Lees meer

aardappelen slechte kwaliteit

Klacht van josjubbi op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb vrijdag 8 januari aardappelen gekocht bij Lidl. Extra groot iets kruimig 2,5 kg ras: Melody. Hiervan heb ik zowat de helft van moeten weggooien wegens slechte kwaliteit van buiten en ook van binnen. prijs 1,79 Euro Lees meer

Suggestie

Klacht van Votje op 09 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl heeft tegenwoordig heel veel vlees. Ik mis een soeppakket bestaande uit een schenkel, gehakt en stukjes rundvlees. Ik moet hiervoor altijd naar een andere supermarkt. Ik hoop dat het aan het assortiment wordt toegevoegd. Hartelijke groet Yvonne van Bentem Lees meer

Compliment van Kees2014 op 06 november 2022 over Lidl

Netjes en snel opgelost

Compliment van Dirk de Knegt op 05 november 2022 over Lidl

De Lidl heeft een keurige reactie gegeven. En heeft beterschap belooft en daar gaat het om.

Compliment van [email protected] op 24 oktober 2022 over Lidl

Contact gehad met Jerom J van de Lidl, veel misgegaan maar toch alles netjes opgelost, denk dat de Lidl een betere beoordeling zou hebben als ze de helpdesk
Beter zouden begeleiden en er mensen zouden neerzetten die het ook goed begrijpen en kunnen begeleiden.

Compliment van Rob van Hengel op 23 oktober 2022 over Lidl

Prima oplossing.had dit niet zo verwacht.

Compliment van Wilvdheuvel op 22 oktober 2022 over Lidl

Ik hoef geen vergoeding maar andere soort spruitjes in het vak.

Compliment van Wil Wester op 15 oktober 2022 over Lidl

Een super snelle reactie.
En supersnel opgelost.
Complimenten.
Een zeer tevreden klant.

Compliment van kelly538192o op 14 oktober 2022 over Lidl

Zeer goed en snel opgelost

Compliment van Monique2022 op 12 oktober 2022 over Lidl

Wat een snelle reactie. Hartelijk bedankt voor de coupon, dat had ik niet verwacht. Ik hoop ook dat de koffie weer is als vanouds als ik weer een pak koop.
Monique Swinkels

Compliment van Globalist5 op 11 oktober 2022 over Lidl

Prompte reactie. Doorgezonden naar service dienst. Nu afwachten op de volledige afhandeling

Compliment van Boelensm op 09 oktober 2022 over Lidl

Correct !
En compliment voor snel antwoord zelfs in het weekend!
Hopelijk de gradering beste AGF wordt weer hersteld , althans voor mij

Compliment van Kxn op 05 september 2022 over Lidl

Prima oplossing.

Compliment van Rojoko op 01 september 2022 over Lidl

Kan niet in een paar uur tijd. Heeft met productie Griekse yoghurt te maken.

Compliment van Anny Scheerlinck op 30 augustus 2022 over Lidl

Dat is heel vriendelijk van jullie.Super service van Lidl NL.
Dank u wel en sorry voor het ongemak.

Compliment van Fenno Roelof op 30 augustus 2022 over Lidl

Heb geen keus, maar ik heb het zelf al opgelost.
Ik ben gisteren naar de lidl in Duitsland geweest en daar hebben ze het dus nog wel. Heb direct 50 zakjes meegenomen, dus ik kan weer een tijdje vooruit.
Dus voor de mensen die vlak bij de grens wonen, je kunt het gewoon daar kopen. Heb gelijk een kar vol andere boodschappen tegen zeer aantrekkelijke prijzen mee genomen. Goede inkoop afdeling in Duitsland.

Compliment van Robert7668 op 20 augustus 2022 over Lidl

mijn dank met de geboden oplossing.Ik zal de app zo instaleren

Compliment van vputten op 27 juli 2022 over Lidl

Lidl heeft heel snel actie ondernomen en mijn klacht inmiddels doorgezonden naar hun Service partner TeleMarcom. Deze zal contact opnemen om het probleem op te lossen. Ik wacht af,