Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Supermarkten

297 stemmen
297

Milbona toetje

Klacht van op 15 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de lidl hebben wij een milbona toetjes gekocht zoals altijd even lekker, alleen dit keer maakte wij het toetje open een toetje van loetje, helaas Bij openen was het toetje niet goed wel de datum. Bin openen zat er... Lees meer

Haar in zak naturelchips

Klacht van op 14 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Zojuist lekker languit op de bank, net een zak naturel ribbelchips opengetrokken. Helaas eindigd mijn avond boven de wasbak, met mijn eerste hap chips heb ik mijn hele mond vol haren. Halflang blond haar, wat niemand hier in huis heeft..... Lees meer

bedorven wijn

Klacht van op 13 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

pak rose ;GARD; EAN 20409449 na aanschaf geopend , was niet te drinken, ik heb deze wijn regelmatig maar lijkt alsof erzuurstof is bij gekomen, ik heb dit al in december gemeld maar nog geen reactie mogen ontvangen Lees meer

Compliment van S.Wilschut op 20 mei 2020 over Lidl

77310002122841653 is mijn klanten nr.
Ik heb hiermee nog nooit gewerkt.
Mijn vrouw besteld online en haalt boodschappen in Woerden Maarssen of Mijdrecht. Bij de Lidl. En we zijn groot verbruiker. Met totaal 5 kids. (Samengesteld gezin). En omdat we op de kleintjes moeten letten komen we bij de Lidl. Maar had geen app, en heb een account aangemaakt.
Ik hoop echt dat het zwembad weer snel in de aanbieding komt. ( pomp en filter).

Compliment van verhoek op 20 mei 2020 over Lidl

naar tevredenheid opgelost

Compliment van Koper1978 op 19 mei 2020 over Lidl

Fijne reactie. Ik wacht het af.

Compliment van Zulu6 op 15 mei 2020 over Lidl

Top bedankt voor het aanpakken van dit probleem.

Compliment van Mevr Kerkhof op 06 mei 2020 over Lidl

Ik ga akkoord met de oplossing. Jammer dat het 3 weken heeft geduurd, en er een klacht de deur uit moest.

Compliment van gelmar op 26 april 2020 over Lidl

Ik heb nog steeds bananen die niet goed zijn als ik weer een paar heb zal ik er een foto van maken. ik zie het nog even aan en anders koop ik voortaan bananen ik een andere supermarkt.

Compliment van louisa61 op 01 april 2020 over Lidl

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor u reactie.
Nee, ik ben geen Lidl plus klant.
Vervelend om te melden maar gister was het weer zover, in hetzelfde filiaal. Nu had ik wel direct de bon nagekeken, en is het verrekend. Maar ja moest wel weer even wachten.
Graag zie ik de coupon tegemoed.

Vriendelijke groet,
A.L.Leeuwendaal

Compliment van Mil vh op 13 april 2020 over Lidl

Wauw, ik moet echt eerlijk zeggen dat jullie het echt heel erg goed hebben opgelost! Jullie hebben mijn klacht serieus genomen en dat kan ik echt waarderen! Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dat iemand handgeschreven een kaart erbij heeft gedaan. Tamara de Boer, van Lidl kantoor service, oprecht bedankt voor jouw kaart en wat er verder bij kwam kijken! Echt respect en ik ga ook lekker weer naar mijn Lidl filiaal in de buurt ;)

Milou

Compliment van ikkebenhet op 15 maart 2020 over Lidl

Niks meer van Lidl vernomen.
Wel vandaag in het filiaal geweest. De helft van de wagentjes is vervangen door grotere wagens. Goede oplossing, nu kan de klant zelf een keus maken.

Compliment van Surplus op 07 maart 2020 over Lidl

Een prima oplossing
Bedankt!

Compliment van Tillypaass op 08 maart 2020 over Lidl

Heel erg fijn dat ik toch nog aqua mini's mag ontvangen
Dank U wel!!

Compliment van arijn@hetnet.nl op 03 maart 2020 over Lidl

Het is toch vreemd dat de vaatwastabletten + 4 niet de oplosbare folie hebben.
Die aanbieding komt zeker binnenkort weer en dan is het misschien opgelost.
Ik hoop het wel.

Met vriendelijke groeten,
Mevr. A. van Rijn

Compliment van Mulder-Verbeek op 02 maart 2020 over Lidl

Zojuist een heerlijke reep chocola ontvangen
Erg attent!

Compliment van mdl1987 op 25 februari 2020 over Lidl

Goede service, erg tevreden! Inmiddels bevestiging gekregen dat het product aangekomen is en de komende dagen krijg ik mijn bedrag terug. Netjes, dit geeft mij het vertrouwen in Lidl terug. Ps. De oplossing kwam van Lidl!

Compliment van Mevrouw Kleijweg op 17 februari 2020 over Lidl

Gedane zaken nemen geen keer, maar Lidl heeft snel gereageerd. Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt.

Compliment van Goudmijntje555 op 09 februari 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de reactie. En voor het doorsturen van mijn tip. En hopelijk komt het ook bij de Lidl. Jonge mensen hebben er niet zoveel last van. Maar als je 70 bent dan ben je niet meer zo beweeglijk in het denken.

Compliment van boodschapjan op 25 februari 2020 over Lidl

Er heeft een gesprek plaatsgevonden op 25/2 en daarbij is vastgesteld dat het geen zakelijk probleem betrof. Mijn gedrag ten aanzien van medewerkers vormde niet het probleem; het betrof de persoonlijke beeldvorming van één medewerkster. Tevens zijn mij verontschuldigingen aangeboden voor de niet relevante dreiging met een winkelverbod. Het gesprek hierover verliep prettig.