Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

279 stemmen
279

Personeel

Klacht van op 06 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag ben ik in de lidl van de burgermeester bouwmanlaan in overscgie geweest. Ik stond in de rij die behoorlijk lang was . Er werd 6x om een filiaalmanager geroepen naar de kassa maar kwam niet . Toen kwam hij naar voren met... Lees meer

lekkende koffiecups nespresso

Klacht van op 03 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vorige week een nieuw Nespresso Inissia M105 koffieapparaat aangeschaft. Meteen begonnen de diverse cups te testen: zeven dozen met alle soorten Bellarom-cups gekocht en van elk twee getest. Het viel op dat bij een aantal types niet de aangegeven hoeveelheid... Lees meer

Pakket

Klacht van op 03 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Eerste keer niet goed gegaan om mijn bestelling te leveren . Daarnaast nadat de levering wel bezorgd is, pakket ook nog eens beschadigd. Nu tot 2 keer aan toe niet goed doorgevoerd naar dhl om af te halen!! Ik... Lees meer

Goldfield Green

Klacht van op 03 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds Lidl een nieuwe toelevering leverancier aangetrokken heeft is het opvallend dat bij de kassa de Goldfield Green sigaretten van € 6.60 regelmatig niet verkocht kunnen worden in alle twee de vestigingen van Capelle a/d IJssel. Lees meer

Compliment van Dennisdr op 27 juni 2020 over Lidl

Ik ga akkord mits ik een coupon per post krijg verzonden wat ik kan inwisselen bij de kassa. Die app heb ik niet van lidl en dus wens ik ook geen gebruik te maken van hun tegemoetkoming via de app.

Gegroet,
D. de Ruijter

Compliment van Vespertilio op 25 juni 2020 over Lidl

Ja ik ga akkoord met de oplossing, Lidl heeft ook een coupon voor de supermarkt aan mij verzonden

Compliment van Doreth2010 op 24 juni 2020 over Lidl

Klacht wordt heel serieus genomen en gevolgd hoor actie

Compliment van Kanesenna op 06 juni 2020 over Lidl

Het ging mijn er alleen om dat het voor kleine kinderen gevaarlijkis. Ben blj dat er aan gewerkt wordt.

Compliment van S.Wilschut op 20 mei 2020 over Lidl

77310002122841653 is mijn klanten nr.
Ik heb hiermee nog nooit gewerkt.
Mijn vrouw besteld online en haalt boodschappen in Woerden Maarssen of Mijdrecht. Bij de Lidl. En we zijn groot verbruiker. Met totaal 5 kids. (Samengesteld gezin). En omdat we op de kleintjes moeten letten komen we bij de Lidl. Maar had geen app, en heb een account aangemaakt.
Ik hoop echt dat het zwembad weer snel in de aanbieding komt. ( pomp en filter).

Compliment van verhoek op 20 mei 2020 over Lidl

naar tevredenheid opgelost

Compliment van Koper1978 op 19 mei 2020 over Lidl

Fijne reactie. Ik wacht het af.

Compliment van Zulu6 op 15 mei 2020 over Lidl

Top bedankt voor het aanpakken van dit probleem.

Compliment van Mevr Kerkhof op 06 mei 2020 over Lidl

Ik ga akkoord met de oplossing. Jammer dat het 3 weken heeft geduurd, en er een klacht de deur uit moest.

Compliment van gelmar op 26 april 2020 over Lidl

Ik heb nog steeds bananen die niet goed zijn als ik weer een paar heb zal ik er een foto van maken. ik zie het nog even aan en anders koop ik voortaan bananen ik een andere supermarkt.

Compliment van louisa61 op 01 april 2020 over Lidl

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor u reactie.
Nee, ik ben geen Lidl plus klant.
Vervelend om te melden maar gister was het weer zover, in hetzelfde filiaal. Nu had ik wel direct de bon nagekeken, en is het verrekend. Maar ja moest wel weer even wachten.
Graag zie ik de coupon tegemoed.

Vriendelijke groet,
A.L.Leeuwendaal

Compliment van Mil vh op 13 april 2020 over Lidl

Wauw, ik moet echt eerlijk zeggen dat jullie het echt heel erg goed hebben opgelost! Jullie hebben mijn klacht serieus genomen en dat kan ik echt waarderen! Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dat iemand handgeschreven een kaart erbij heeft gedaan. Tamara de Boer, van Lidl kantoor service, oprecht bedankt voor jouw kaart en wat er verder bij kwam kijken! Echt respect en ik ga ook lekker weer naar mijn Lidl filiaal in de buurt ;)

Milou

Compliment van ikkebenhet op 15 maart 2020 over Lidl

Niks meer van Lidl vernomen.
Wel vandaag in het filiaal geweest. De helft van de wagentjes is vervangen door grotere wagens. Goede oplossing, nu kan de klant zelf een keus maken.

Compliment van Surplus op 07 maart 2020 over Lidl

Een prima oplossing
Bedankt!

Compliment van Tillypaass op 08 maart 2020 over Lidl

Heel erg fijn dat ik toch nog aqua mini's mag ontvangen
Dank U wel!!

Compliment van arijn@hetnet.nl op 03 maart 2020 over Lidl

Het is toch vreemd dat de vaatwastabletten + 4 niet de oplosbare folie hebben.
Die aanbieding komt zeker binnenkort weer en dan is het misschien opgelost.
Ik hoop het wel.

Met vriendelijke groeten,
Mevr. A. van Rijn

Compliment van Mulder-Verbeek op 02 maart 2020 over Lidl

Zojuist een heerlijke reep chocola ontvangen
Erg attent!