Mijn Klacht:
Geachte mevr./heer,
Op 19 oktober 2021 heb ik een mail ontvangen van Liander met de bevestiging van de aansluiting van F1 naar F3.
In dezelfde mail wordt duidelijk gesteld dat er contact met mij wordt opgenomen om wensweek (02-2022) kenbaar te maken.
Vijftien werkdagen voor wensweek zou ik een mail hebben moeten ontvangen met toegang tot de online omgeving van Liander en daar kan ik dan de factuur betalen en de afspraak zelf inplannen. Er is ook verder geen contact met mij opgenomen, omdat blijkbaar geen bijzonderheden bij mijn aanvraag zijn aangetroffen.
Tot op heden heb ik niets vernomen, ook niet na enkele telefonische contacten. Op eerder verstuurde mail wordt ook niet gereageerd.
Laatste telefonische contact verliep stroef en uiterst onbevredigend en dan met name de houding en domme antwoorden van betreffende medewerkster(Rijksgenote).
Op de vragen wordt niet ingegaan of ontwijkend geantwoord. Een flagrante vertoning, Liander onwaardig! Daarnaast werd de verbinding botweg verbroken, omdat ik het in twijfel trok dat ik de enige was met een klacht.
E.e.a. zou beter te verteren zijn, indien communicatieve vaardigheden hoger in het vaandel van Liander zou staan.
Ik begrijp en weet dus nog steeds niet waar mijn aanvraag en op welke afdeling deze is en waarom deze nog niet in behandeling is genomen. Volgens mij gewoon een administratieve handeling en de rest is aan mij volgens de mail van 19 oktober 2021.
Ik verwacht dat mijn klacht onverwijld in behandeling wordt genomen en dat Liander niet alleen zegt dat deze de volle aandacht krijgt, maar dat het opgelost wordt.
Grt,
Sven Faber
Wandeling 4
8256GS Biddinghuizen
Aanvraagnummer: 1001624286
Project: Zonnepanelen en Fase 3.
Gewenste Oplossing:
Liander moet zich aan hun woord houden! Afspraak is afspraak. Geen smoesjes over gebrek aan technisch personeel.
Deze werkzaamheden worden namelijk uitbesteed aan derden.
