Klacht: Slimme meter geeft geen meterstanden door

Fre007 op 21 juli 2023 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de 1×25 is geupgrade naar3x25 geeft de nieuwe electriciteitsmeter geen gasstanden meer door. Doorgeven van electra stand heeft zeer vaak storing

Klacht: gemeld op 18 april, alliander wijst naar aannemer. Aannemer wijst naar alliander. Nieuwe electriciteitsmeter erin, nog steeds dezelfde klacht. Liander reageert helemaal niet Op mail, niet op telefoon en doet niks.

Ik wil niet het stookseizoen in met een meter waarop de gasstanden niet te volgen zijn. Mijn energie leverancier heeft geen idee hoeveel gas ik verbruik.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat liander reageert. Ik wil dat mijn meter zonder storing mijn gas en electriciteits verbruik doorgeeft aan mijn P1 dongel en aan de leverancier

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fre007