Klacht: Jan Molenaar

5859 op 14 maart 2013 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Liander.wij hebben in wk14 een schrijven ontvangen voor ?? grootonderhoud,dat(Gedeelte Julianaweg/Meergracht/Edammerweg/gehele Meerstraat/Molenweg datum 14-03-2013 tussen 08.00 uur en 12.00 uur wij geen electriciteit zouden hebben,overdag dat is mooi dan hebben er weinig mensen last van,Ok het zij zo onderhoud moet ook gebeuren,echter 13-03-2013 zijn er de hele dag medewerkers van liander bezig,je kunt je afvragen wat die zoal gedaan hebben met 4 bussen een berg materieel en genoeg medewerkers,en als klap op de vuurpijl om 20.30 uur,de eerder genoemde straten geheel zonder stroom tot 02.00 uur,dat is wel op 14-03-2013,ik vraag mij wel af hoe het mogelijk is om een klus van 4 uur uit te rekken naar pak weg (ik weet niet precies hoelaat ze begonnen zijn)16 uur. het moet wat kosten de burger betaald toch,en als er tekort binnen komt dan gaan de tarieven gewoon omhoog,Met vriendelijke groet.Jan Molenaar

Gewenste Oplossing:

Het is gelukkig allemaal opgelost,met een beetje ergernis van de bewoners maar ja je kunt niet altijd 6 gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 19 maart 2013 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dhr. Molenaar gebeld. Excuses aangeboden voor de vervelende gang van zaken. Helaas was er sprake van een kabelbreuk, waardoor de werkzaamheden langer duurde dan in eerste instantie verwacht.

Alle klachten die gemeld zijn door