Mijn Klacht:
Beste Liander.wij hebben in wk14 een schrijven ontvangen voor ?? grootonderhoud,dat(Gedeelte Julianaweg/Meergracht/Edammerweg/gehele Meerstraat/Molenweg datum 14-03-2013 tussen 08.00 uur en 12.00 uur wij geen electriciteit zouden hebben,overdag dat is mooi dan hebben er weinig mensen last van,Ok het zij zo onderhoud moet ook gebeuren,echter 13-03-2013 zijn er de hele dag medewerkers van liander bezig,je kunt je afvragen wat die zoal gedaan hebben met 4 bussen een berg materieel en genoeg medewerkers,en als klap op de vuurpijl om 20.30 uur,de eerder genoemde straten geheel zonder stroom tot 02.00 uur,dat is wel op 14-03-2013,ik vraag mij wel af hoe het mogelijk is om een klus van 4 uur uit te rekken naar pak weg (ik weet niet precies hoelaat ze begonnen zijn)16 uur. het moet wat kosten de burger betaald toch,en als er tekort binnen komt dan gaan de tarieven gewoon omhoog,Met vriendelijke groet.Jan Molenaar
Gewenste Oplossing:
Het is gelukkig allemaal opgelost,met een beetje ergernis van de bewoners maar ja je kunt niet altijd 6 gooien.
