Klacht: Levertijd

op 04 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst die de volgende dag zou worden geleverd. Bestelling blijkt na tracken steeds van dag te wijzigen. Veel langere levertijd dus dan bol.com aan geeft. Niet handig als je iets dringend aan geeft! En vervolgens na het chatten met een medewerkster, annuleert ze de levering, waar ik niet om heb gevraagd!

Gewenste Oplossing:

Wat denk je zelf???? Wat ern stomme vraag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 juli 2017 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juli 2017 om 13:17 geantwoord

In plaats van annuleren, had de medewerkster opnieuw de bestelling kunnen plaatsen!

Alle klachten die gemeld zijn door Forbidden