Klacht: Levering FIFA 18

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weken geleden FIFA 18 pre-orderen om ‘m op de dag zelf binnen te krijgen. Donderdag horen dat ie verzonden is en ik hem morgen kon verwachten. Vervolgens om 15:30 te horen krijgen dat er helaas vertraging in zit, maar dat ik ‘m vandaag zou krijgen. Net te horen gekregen FIFA 18 pas maandag of dinsdag binnen te krijgen. Wat een belachelijke service. Iedereen heeft ‘m al, behalve als je FIFA weken van tevoren besteld hebt.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding of eerlijke redenering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sven,
Nogmaals excuus voor de vertraging bij het bezorgen.
Ik zie dat het artikel maandag bij u is bezorgd. Heel veel speel plezier.

Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door svenhaal01