Klacht: levering

op 23 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

We zouden een pakket binnenkrijgen op 22-06-16. Dus had mijn vriendin vrij geregeld van haar activiteiten, aangezien ze niet duidelijk waren in de levertijd. Na een hele dag wachten nog geen pakket. Toen kwam ik thuis van mijn werk en heb ik meteen de track & tracer gecontroleerd. Hieruit bleek dat ze zogenaamd waren langs geweest.

Dit vonden we al raar natuurlijk, aangezien mijn vriendin heel de dag is binnen gebleven. Misschien komt het omdat we 12 hoog wonen en de postbode gewoon geen zin had ? Hoe dan ook wij gingen uit van een menselijke fout en accepteerde het feit dat deze postbode ons flatgebouw totaal gemist had of gewoon de overduidelijke deurbel aan de ingang van het gebouw niet kon vinden. Maar wel de brievenbus 2 meter ervoor.

Op het kaartje stond gelukkig wel dat we de volgende dag ons pakketje op een pickup parcelshop konden ophalen. dus ging ik vandaag op 23-06-2016 met vol goede moed het pakket ophalen. Helaas kwam ik erachter dat de afhaal locatie “van Buren herenmode” midden in de stad was. Waar je op geen mogelijkheid kon en mocht komen met de auto.

Daarbij kwam het feit dat de winkel ”van Buren herenmode” helemaal niet bestond maar een heel andere winkel was. Waar uiteindelijk dus wel mijn pakket lag! Eindelijk had ik hem, moest ik alleen nog met een pakketje ter grote van 2 man even naar mijn auto lopen die gelukkig maar 1,5 km verder stond lopen. Terwijl er langs mijn flat ook gewoon een pick up point is van de jumbo…

Kortom;

– Een lachwekkende service
– En gelukkig ben ik zelf 25 en geen 85 die een pakket van dit formaat moet ophalen. en dan nog 1.5 km moet lopen.
– ik had het beter zelf kunnen ophalen. zou een hoop gescheeld hebben.

Mvg Sander

Een mailtje met op zijn minst excuses zou ik al kunnen waarderen. Dit kan namelijk echt niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 24 juni 2016 om 14:49 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht watraar

6 maanden geleden - Beste Maria het is nog steeds vreemd dat de bel het op dat moment niet deed bij ons, aangezien de rest wel gebruik van de bel kan maken eveneens andere chauffeurs. Mvg Sander

Alle klachten die gemeld zijn door watraar