Klacht: Leveren van niet gewenst koffie machine

op 30 mei 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Vorige jaar keuken gekocht bij keuken concurrent Groningen verkoper Menno
Aan gegeven wat onze wensen waren maar bij het leveren van de keuken en installeren bleek het koffie Apartaat niet zo te functioneren als af gesproken naar diverse keren zelf gebeld te hebben
Inmiddels zeker 20 keer blijft het stil aan de kant van de keuken concurrent

Contact van de kant van de keuken concurrent en nieuwe apparatuur

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste meneer Meertens, Ik kan zien dat het inderdaad al heel erg lang loopt. ik kan me voorstellen dat u graag een passend antwoord wil van ons. Ik ga uw bericht doorsturen aan de desbetreffende afdeling, zij nemen zsm contact met u op. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 29 juni 2017 om 15:42 geantwoord

Beste meneer Meertens,

Vanuit onze afdeling klantenservice heb ik begrepen dat er contact met u geweest is over een oplossing en dat de twee apparaten omgewisseld gaan worden.

Mochten er in de toekomst nog vragen van uw kant zijn, neemt u dan svp weer contact met ons op.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 29 juni 2017 om 16:05 geantwoord

Keukenconcurent is wel met een oplossing gekomen maar heb daarna niks mee gehoord inmiddels alweer 2 Kerr zelf contact gezocht

Alle klachten die gemeld zijn door Meertens gerwin