Klacht: Slecht klantenbeheer

Keetla op 01 maart 2025 over lebara in de categorie Algemeen, Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter (17) heeft een contract afgesloten met Lebara. Dat is niet rechtsgeldig. Lebara zegt geen verantwoordelijkheid te hebben en eist betaling.
De klantenservice luisterde naar mijn klacht en gaf mij ongelijk, en beeindigde het gesprek.

Gewenste Oplossing:

Het contract is niet rechtsgeldig en wordt met terugwerkende kracht ontbonden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over lebara
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keetla